dimarts, 2 de juny del 2009

Demà dimecres, 3 de juny, sortida

Demà, si algú es vol apuntar, sortiré a les 5 de la tarda de la Plaça Sant Pere per fer un tomb de Nordic.
Si algú vol venir però no te bastons que m'ho faci saber en un comentari al final d'aquest escrit (tinc bastons per deixar/ llogar)
aniré: C/Sant Pere- Camí ral de Manresa- carretera de Montbrú- Vilarjoan- Camí de Serramitja- golf de Montbrú- carretera de Manresa- carrer Sant Pere.
Uns 9-10 Qm de camí bastant planer i molt fàcil

4 comentaris:

pep ha dit...

surts sovint?
qualsevol el pot acompanyar?

Anne ha dit...

Explico: La meva idea és muntar un grup per sortir: per exemple tots els dijous a la tarda, o tots els dissabtes al matí... i també fer cursos d'iniciació quan hi hagi un grupet de gent interessat.
Però aquest estiu tinc una feina amb un horari una mica difícil, tinc quatre dies de feina i quatre de festa. Llavors igual treballo un dilluns, que un dijous o un diumenge. Així no puc organitzar res amb una mica de continuitat.
Ja ho faré a partir de setembre.

La solució: Els dies que tinc festa jo surto a fer les meves caminades. Si algú em vol acompanyar serà benvingut.

Aniré avisant al mateix bloc dels horaris. Si algú necessita bastons de NW que deixi un comentari

No sé si haquedat molt clar, jo no m'explico gaire bé...

pep ha dit...

t'expliques molt be.
Gràcies

La llúdriga ha dit...

Tens un bloc molt interessant per a qualsevol aficionat a l'esport en general! Continuaré passant!